TRÖTT


jävla väckarklocka som bestämmer själv när den ska ringa eller ej! mamma kom in och väckte mig en halvtimme senare än beräknat, tur är väl det ändå. jävla klocka som lever sitt eget liv! en vacker dag kommer jag missa något riktigt viktigt pga den. I TOTALLY GO BANANAS!

anyway, tjugo över 8 var jag i Kolstahallen där jag träffade 4 andra trötta fiskar på hallgolvet. det var vi fyra tappra från igår + tessan. Gunnar the sportnörd steg in och körde skiten ur oss. glad var han också. men det brukar man väl vara om man gör sånt man lever för? han jobbade som naprapat och Personlig Tränare. vi var faktiskt inte hans ända grupp denna dag. så han åkte vidare och fortsatte träna med andra. cool kille.

efter det träningspasset åkte vi hem till farmor och farfar och fikade. det var roligt att träffa dom. men saknar hur de var förut. men what to do? time's running fast. och ja, dagarna rullar fan på. så jag bestämde mig för att åka och titta på julklappar, och SOM jag gjorde det då. nu är jag i stort sätt helt klar! känns bra, känns mycket bra! nu har jag inte mycket kvar att tänka på, vilket är skönt. och imorgon blir det julbak med syrran. sen är jag REDO FÖR JULEN!


jag gillar det här med glada bilder, för let's face it - det är jul och man ska vara happy!
den här bilden har väl lite kontrast, för emil är ju kanske inte så jätteglad? eller?
men jag är, och han är ju så söt såå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0