går en timme i skolan idag

skönt att få sova lite längre idag. kom hem runt tolv igår från västerås, där blev det förlust btw.. suck..
jag har kollat på vänner hela morgonen, mys. fick reda på att vi inte hade teori efter engelskan idag, för att frennis är sjuk. därför går vi bara en timme i skolan. onödig onsdag? kanske :p men fett skönt sen att vara hemma ikväll och ta det lugnt. kanske ska ut och springa när jag kommer hem, men jag har rackarns ont i låret. typ sträckt mig.. jaja, vi får se :)

nu har jag iaf engelska, och den där jävla Noah's Boat förföljer mig, jag blir då aldrig klar! äckeluppgift asså.. en halvtimme kvar, sen får jag åka hem woho.

tänker på min sötkorv som är hemma och är sjuk idag. :( kryis påis dejis <3<3

Kommentarer
Postat av: jullan

tänker du på mig? :)

2009-02-04 @ 14:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0