HJÄLP!

himla IGU-sak. jag blir ju trött. har typ en sak kvar, men vet inte vad jag ska skriva! ska vara färdigt på tisdag, och imorgon kommer jag inte ha någon tid att göra det här typ... dessutom känns det som att jag har gjort helt fel. shit, skolan ligger inte högst på min "ilovetodo-lista" uuuschh... har inte ens börjat på boken i svenskan heller. åh suck. vill inte stressa in i det sista. psykologiprov på onsdag dessutom, I DON'T LIKE. nästa vecka, två prov. asså snälla, ge mig lov eller nåt så jag kan andas ut lite.

Kommentarer
Postat av: julia

två prov nästa vecka? :o

2009-02-08 @ 21:02:58
Postat av: Anonym

nej jag menar veckan efter, när du ligger och softar i thailandet :O

2009-02-08 @ 21:30:37
Postat av: Anonym

ja jag fattar de! haha men vad har vi för prov då? :P

2009-02-08 @ 21:39:13
Postat av: Anonym

juste :o matteprovet är den 16 februari istället!! :o

2009-02-08 @ 22:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0