jag tänkte härma annis lite hihi :D

sitter och tittar på beck just nu. eller ja, just nu är det nyheterna men ändå. :) jag är nog äntligen klar med IGU;n skulle jag tro. fett skönt kan jag lova er hoho. wiiieho.. fast när jag jobbat med den har jag inte kunnat plugga något annat... suck. det får jag ta igen imorgon.

tänkte ta en liten veckoplanering också:
måndag: tandläkaren på morgonen, sen skola och träning på kvällen.
tisdag: skola hela dan, till halv fem. kvällen äre sen träning. tänkte sova hos jullis men så blir det troligen inte :(
onsdag: plusdag. psykologiprov klockan halv elva, sen ledig. klippning :D ingen träning
torsdag: skola, sats, träning.
fredag: avskedslunch med mina vänner för JULIA OCH FRIDA! hur ska jag klara mig i tre veckor? :( match på kvällen mot Skuru.
lördag: match i Avesta, vet ej om jag ska spela dock. alla hjärtans dag. tror inte jag träffar pojken. :(
söndag: dammatch, ska åka ner och heja.

då vet alla det hoho. men nu äre dags för beck igen. imorrn får jag sova lite längre än vanligt iaf. skönt (a)
puss, kramis och godnatt <3

Kommentarer
Postat av: julia

hallå om du inte klarar dig vad gör jag då när jag kommer tillbaka? klart du klarar dig;) men jag kommer Sakna dig!<3

2009-02-09 @ 15:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0