trött tisdag

asså gårdagen var piss om man ser på skolsidan. två lektioner, två prov, inget av dem gick speciellt bra. det gjorde mitt humör himla obra.. sen vare sats, och där är det aldrig kul att vara. :p fan va tragisk jag låter haha. sen åkte jag upp till hallen och satt där tills min träning började. där fanns det lite trevliga människor :)
träningen varade i två timmar, och det kändes som att vi nästan sprang konstant haha. mycket kontringar hade vi. och i slutet fick vi straff om vi missade en passning eller så.. springspring. höhö. imorse kan jag lova att jag inte visste om jag var död eller om jag levde hoho.
   träning med treorna, inte min favoritgrej. dessutom var jag ensam tjej bland ettorna idag. men det gick väl sådär, helt okej.
nu har vi svenska och ska göra nån lyriksak... tråkigt!

trött är jag också, riktigt jävla trött....

Kommentarer
Postat av: Anna

du skulle behöva träffa mig, aiight? :D haha

2009-02-17 @ 11:54:34
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0