tröttig torsdag

imorse ville jag bara inte gå upp! menmen.. man måste ju. sitter på svenskalektionen och håller på med lyrik. HALLÅ? jag kan inte skriva dikter..
   jaja, slutar halv fyra idag med löpning sista timmen. sen äre bara att skynda sig till sats. sen är det träning med laget efter det också. och imorgon är det fredag. jag längtar nååågot!!



idag tänker jag på sötjullan som ligger hemma och är sjuk.. stackars! och som dessutom åker om en vecka, tsm med froudie, till soliga thailand i tre veckor. även om jag är avundsjuk som jag vet inte vad, så vet jag inte hur jag ska klara mig i hela tre veckor! <3<3




Kommentarer
Postat av: jullan

aaw<3<3 mmm snart åker vi :D:D hihihi

men självklart kommer vi saknis dig<3

2009-02-05 @ 12:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0