TILL MIN JULIA OCH FRIDA <3


  




åh.. idag åker ni till thailand :( i tre veckor.. saknad är bara förnamnet av vad jag kommer känna. ni gör mig så glad om dagarna, och hur ska jag klara mig utan er? tre veckor... hoppas de går fort! ni är så underbara båda två, vill bara att ni ska veta det. att jag uppskattar er hur mycket som helst. ni finns alltid för mig, världens sötaste! <3 att lära känna er är bland det bästa jag gjort, seriöst. vad skulle jag vara utan er nu lixom? tack för att ni finns mina älskade vänner! glöm inte bort mig där borta i thailandet, och sola lite extra åt mig :) för jisses vad jag kommer se ut som ett lik jämfört med er när ni kommer tillbaka. haha. hur som helst, jag kommer verkligen sakna er! riktigt mycket! men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, så att säga. tihi <3
ta hand om er, och ha det riktigt jävla dunderbra!! see you in about three weeks bitches ;) woho,
JAG ÄLSKAR ER<3


HEJDÅ ÄLSKLINGAR!!



Kommentarer
Postat av: julia

åhhhhhh<3<3 gullig du ska vara då! vet att jag talar både för mig och frida nu när jag säger att vi är super glada att vi lärde känna dig och att vi kommer sakna dig jätte mycket<3<3 men tiden går fort ;) vi ses my sötis :D

2009-02-13 @ 16:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0