veckoslut

ja, fredagen den trettonde vill jag helst glömma på sätt och vis. det visade sig bli en riktigt jobbig kväll.
lördagen började inte bra, för jag kände inte för att åka med till avesta och spela match, pga av vad som hände på fredagskvällen menmen. jag gjorde det iaf, och det visade bli himla bra! efter den resan var jag glad och belåten :) vi spelade lika mot dem, så en poäng iaf! :) och ja, ett välbehövligt samtal innan matchen, och sen var tyngden på axlarna som bortblåst.
jag kom hem lagom till melodifestivalen igår, och det blev mys i soffan med chokladpaj/tårta som jenny hade bakat och sen massa melodifestival! efter det var det bruce den allsmäktige, åh va rolig han är. tyvärr så somna jag i kanske en halvtimme, men vaknade lagom för att få se det roligaste på hela filmen woho.

en ny dag idag, och jag sitter och pluggar. går väl hyffsat, men tack och lov för ordböcker!! spanska & matteprov imorgon. och naturkunskap på torsdag som jag knappt har börjat på... suck inte bra detta!

tjngeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0