2008-året som gick...

well, tänkte göra som alla andra och göra en liten årskrönika. jag kommer troligen inte ihåg allt, men det är väl bara mänskligt. :p lite för sent kanske att komma med det här, men ja bättre sent än aldrig kanske?

januari
-
pappa och Malins födelsedag!
- JSM Steg 4 i Linköping. Tyvärr kom vi inte längre, men kul hade vi :D
- Var på "studiebesök" på GUC, med Lill-Frida (sightseeing i uppsala?) trevlig skola iaf.
- Vi fick veta att vår älskade tussan hade cancer, och hon avlivades ... :'(


februari
-hade mys med syrran i Uppsala
- var hos sjukgymnasten för första gången med axeln. Budskapet då: Vila i en vecka från handbollen. Det blev x antal veckor efter det...
- Sofia, Felicia, Ramona fyllde år!
- RIP Mikael Kindstedt
- Tjejkväll med Anna och Julia (inte frida av någon anledning?)
- Jag och Viktor gjorde bästa risotton på HK:n + att jag fick mitt första MVG nånsin på ett matteprov :)
- Julia och Frida åkte till Thailand
- Hade ett peppande samtal med min tränare
- Åkte till Lofsdalen över sportlovet

mars
- Jag skaffade mig en blogg
- träffade Amanda <3 spelade DM
- Jag och Anna hade egen lektion på gympan
- Julia fyllde år
- P91 vann SM-guld inför fler än 1000 åskådare i Vikingahallen
- Hade en grym helg med Jullan <3
- Anna och Julia sov hos mig.
- Julia och jag åkte på bio. PS. I love you<3
- Hampus drog iväg på RIKS-läger och SkolVM
- röntgade axeln för första gången. Resultatet blev att bicepssenan var av och att det skulle bli operation.
- provträning och intervjuer för elitidrottsprogrammet
- jag, hampus och frida var hos julia och kollade melodifestivalen

april
- Nationella prov i engelska
- Linda fyllde år
- Hampus kom hem<3
- Carolina Klüft var i Märsta och tränade i Vikingahallen
- var på begravning...
- 9C:s slutproduktion
- har för mig att vi någon gång åkte till julia för att pigga upp henne efter operation nr. 1
- slutspel i serien, vi kom till final men torska mot Skuru och kom tvåa.
- Johanna Bergis fyllde år
- spexfoto, vi hade MTV-tema
- Valborg med Hampus <3


maj
- JAG FYLLDE SEXTON ÅR!
- Charlotte, Amanda och Simon fyllde också år
-myskväll med malin<3
- myskväll med jullan <3
- lärde mig starta bilen haha
- mina älskade vänner hade överraskningskalas för mig! det kommer jag aldrig glömma <3
- orientering
- röntgen nummer 2. resultatet blev: inget av, ingen operation. du kan fortsätta träna som vanligt... tack?
- fystester för elitidrottsprogrammet
- johanna tittade förbi och visade upp vovven ceasar :)
- me and my homies åkte och kollade på AT (agt) i svinkallt väder.
- landskamp i Vikingahallen Sverige-Korea (damlandslaget i handboll)
- tryout för vårt lag, massa folk kom. jag fick titta på :(
- var på Maddes student :)
- umgicks med Emma & Johanna ;)

juni
- mamma fyllde år!
- enhetens dag och efter det följde odensalatjejerna med hem och badade
- Skansen med klassen. helen och viktor gjorde min dag<3
- tältning i rävsta
- middag hos helen med henne och anna, hur mys som helst <3
- avslutningsbal
- skolavslutning
- avslutningsmiddag med 9D2
- åkte och tittade på eken cup
- frida och julia i grekland
- lofsdalen över midsommar
- hampus fyllde år!
- mys med malin
- bio med julia och frida <3



juli
- höjdpunkten: Partille med charlotte (och julia ofc)
- middag i sigtuna med emma och bemppo
- var på hampus landställe
- åkte sen upp med honom till lofsdalen
- Peter fyllde år
- vi fyra <3 hade underbara dagar tillsammans. bl.a bad hos mig, och sigtuna at night
- anna åkte till thailand... :(



augusti
- anna kom hem från thai :)
- jag åkte själv upp till härnösand och var på stammningsläger en vecka.
- träffade anna, julia och zanja.
- försäsong
- helen fyllde år
- träningsläger på Åland
- började SPElit08 på Arlandagymnasiet
- började spela handboll för första gången på 8 månader
- hade annamys <3




september
-
umgicks med anna och frida
- fick en macbook från skolan
- klippte av håret + färgade det mörkt

oktober
- jenny fyllde år!
- jag och jullan gjorde en film haha
- emma och johanna fyllde 18, var där och firade dem.
- lagkväll, vi körde lasergame i stockholm
- träffade elina och malin i stan.
- var i stan och shoppade med anna, julia, frida, denise och jenny
- såg annapanna spela ute och göra tre mål! (er än vad jag gör på en match :p)
- anna och frida åkte åkte till norge

november
- anna, rebecca och mormor fyllde år!
- jag, anna och frida åkte till julia och piggade upp henne efter operation nr. 2
- bio med elitarna. sämst film-bäst sällskap
- lagmys hos frasse
- tappade mobilen på stinsen, började kolla ut en ny, fick tillbaka gamla igen!
- jsm-arna vann steg 3, hemma

december
- underbar julafton!
- lovisa och frida fyllde år!
- psm i vikinga
- hade tal i skolan
- hade 1 år med min älskling <3
- NYÅR med Malin och Anna! <3


världens längsta inlägg, jag vet! men detta var nog praktiskt taget mitt år, nu äre nytt år och nya äventyr.







Kommentarer
Postat av: julia

Älskar sånt här. de väcker så mycket minnen! grymt mycket minnen.. men du oktober

- jag och jullan gjorde en film haha. det stämmer inte vi gjorde tusentals filmer :D ojoj tack för ett år som varit bäst<3

2009-01-13 @ 00:19:33
Postat av: Anna

många minnen med dig från 2008 :D och fler ska det bli min älskade <3

2009-01-13 @ 12:49:25
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0