fredag

idag var det friluftsdag. jag, julia, anna och viktor var i stockholm och vandrade lite på djurgården. rätt skönt ändå, och trevligt sällskap. det blev en visit i kaknästornet, nice utsikt - väldigt högt hoho. sen gick vi vidare till tekniska museet. där hade vi skojsigt vi. en rolig dag med andra ord, tack vare de man umgicks med!
   väl hemma i märsta åkte viktor hem och anna & julia vidare till sigtuna med frida och denise för att fika. oj hade de glömt att fråga mig? ja, frågan kom iaf lite försent så jag pallade inte så åkte och var med hampus en stund istället. <3 jag somnade där, shiet förlåt men var jättetrött... 

resterande kväll har varit skön och lugn. la mig i ett varmt bad med hårinpackning, sen soffmys framför teven och let's dance. nu ska jag snart sussa faktiskt. imorrn är det flick-sm som gäller, och första mötet blir mot... Tumba. FOKUS!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0