söndag igen...

veckorna går fort! vilket är både bra och dåligt. denise konstaterade imorse att det är rätt nice, för då kommer sommalovet fortare! längtar verkligen till värmen nu asså..

iaf igår var jag hos frida och skulle fira hennes 16årsdag. bättre sent än aldrig :) iaf, jag, anna, julia, denise, amanda och zanja var där. vi hade jätteroligt. åt gott, kolla film, sjöng singstar och ja.. sen somnade vi till slut. anna och jullan åkte tidigt tidigt imorse ner till katrineholm med webbsport. då passade jag, denise och frida på att fortsätta sova och ja.. vi gick upp typ halv tolv, skööönt. kvällen/natten var iaf väldigt lyckad måste jag säga, och mycket skratt blev det! tihi.
    nu sitter jag här och försöker plugga, samtidigt som jag lägger in massa bilder från julafton och framåt (det är på tiden) vilket jag lockas mer till än att anstränga hjärnan i skolarbete..
   om sju minuter spelar damerna på avesta, hoppas de tar två poäng!

skola imorgon igen, YIIPIIIIIIEEE!!!!! .. not

Kommentarer
Postat av: Anna

spelar damerna på avesta? :D haha!

2009-01-19 @ 10:03:04
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0