sonne

ja.. naturkunskap imorse med vår käraste rein. han började prata trots att han sa att vi skulle jobba själva. denna gång hann vi faktiskt göra det också, kors i taket. vi fick reda på att vi inte har varken matte eller svenska, så nu sitter jag och jullan och pluggar i bibblan. duktiga? svar ja.. jag håller på med engelskagrejer som inte är färdiga. christmas? lite sen för det nu kanske.. jaja, sen äre psykologi i en halvtimme. ska nån gå ens? jaja, vi är ju ändå här eftersom vi har träning sen. ja juste, handbollsträning har vi sista timmen, ruuligt! efter det ska jag skynda mig hem och sen tillbaka till hallen igen. då äre träningsmatch mot p94 med flicksm-laget. ja juste, JAG KOM MED! då blire att vara i tumba hela helgen dårå ;)

btw, skicka era nummer till mig är ni snälla, för jag har en ny telefon och har därför knappt några nummer kvar. ja julia, förutom ditt haha. nu ska jag återgå till arbetet, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anna

lycka till i helgen sötis! :D

2009-01-29 @ 12:13:54
URL: http://alfmina.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeh.. haha du kanske vill ha mitt nummer igen? :)

2009-01-29 @ 16:45:37
Postat av: julia

meeh... du kanske vill ha mitt nummer igen? :D

2009-01-29 @ 16:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0