depp

ibland vill man ju bara deppa ihop. så känner jag just nu.
i nästan 2 och ett halv år har jag fått handskas med det här, gått igenom en jävla massa rehabträning, "tittapånärdeandraspelarhandboll", flera röntgen och ja.. allmänt bekymmer. på senare tid har den ändå känts ganska bra. nu, bortsett att jag har fått ont i knät (vafan är det för något lixom), har samma äckliga smärta kommit tillbaka i axeln. jag tror det var efter något jag gjorde på gymmet... och det är jag så arg på mig själv över. Om jag måste behöva gå igenom nio månader med bara rehab och ingen handboll igen då går jag ner i jorden. varför nu när säsongen snart ska börja? och man kanske får göra debut i a-laget och grejer...

jag säger inte att jag har det värst. många har det värre än jag. men nu känner jag bara för att inte se det ljusa i det hela för en sekund. för så arg är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0