det är underbart väder

godmorgon!
strålande sol ute, svårt att inte vara glad då? :) snart ska jag cykla till anna, och sen till hallen där vi ska biffa lite.. höhö. sen ska vi nog cykla till våfflan och chilla lite. sen kanske, med tanke på det fina vädret, kanske det blir ett dopp hemma hos mig? :) vi får allt ta och se tihi.

imorgon åker jag till lofsdalen. ska bli skönt ändå att komma upp, bara ta det lugnt. (bortsett att jag måste försöka träna)
imorgon ska jag iaf till dahlkar, så ska han knäcka lite rygg. och jag hoppas verkligen att han kan ta en titt på mitt knä, för såhär kan jag inte gå och ha det..


Kommentarer
Postat av: Anna

jag tar med badkläder :D för jag antar att vi kommer vara ganska sugna på att cykla efter en cykeltur i det här vädret :)

2009-07-15 @ 09:38:09
Postat av: jessan

hahahha, kommer vi va ganska sugna på att cykla efter en cykeltur? ;D du är rolig du ;)

2009-07-15 @ 21:49:27
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0