.

ja det är väl sant. att det finns små glada saker nere i fötterna som piggar upp humöret. efter jag varit ute och sprungit så mådde jag mycket bättrte, visst var jag mör i kroppen, men humöret var bättre än innan. denna gång blev det löpning i 75 minuter ungefär. finns det egentligen något tråkigare än att bara springa, springa och springa i över en timme? men bra är det iaf! :)

jag har suttit och tittat på morden i midsomer med min mysiga familj nu ikväll, och det blir nog i säng direkt för mig skulle jag tro. så trött är jag..

aa juste, mams och paps var och köpte ny teve idag. en 50-tummare, den är inte upplockad ur kartongen än, men jag tror nog den är ganska najs. :)

goooodnaaattt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0