THE HANGOVER

assssååå my god, se Baksmällan. gör det! SE BAKSMÄLLAN! den var ju heeeelt sjuk. och heeelt oslagbar! typ roligaste filmen jag sett på läääänge. haha aaaah.. jag kan inte sluta skratta! hoho :D me like, me like reeaal baad! med andra ord.. jag kan verkligen rekommendera den filmen mina vänner!

dagen idag? ja.. vad ska man säga? affärerna kan verkligen lura en med REA-skyltarna. jag blir som toookig haha. jag åkte iaf in till väsby centrum i min ensamhet och shoppade loss... typ. nej men köpte en del, allt på rea typ haha. me like even mooore! självklart så lyckades jag faila också.. köpte en tröja som det typ stod fnask på .. tydligen. och det kan jag ju bara inte gå omkring med.. haha. så den måste bytas imorgon!
På tal om imorgon, då ska jag vara med anna. SUPERTREVLIGT! :D tihi..

nej men hallå, måste kolla om cykeln funkar och grejer. IT HAS TO! ha en supertrevlig kväll allihopa, för det har jag haft och ja.. kanske tillochmed kommer fortsätta ha :D great mate! shoho

Kommentarer
Postat av: Anna

wooohooooo! :D

hur lyckades du köpa en tröja som det stod fnask på utan att se det? :P

2009-07-14 @ 23:12:30
Postat av: jessan

men hallå, engelska kanske`? :P

2009-07-15 @ 00:22:58
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0