this is me

godmorgon!
vilken pissdag, eller åtminstone vädret är piss. då blire väl bara att va hemma och dega, kolla på film. pojkvän kanske? :) hope so.

igår vaknade jag hos hampus, och vi drog oss lite senare efter frukosten till midgårdsvallen. Där sprang vi intervaller, jag sprang mina och han sprang sina. det var varmt .. äckligt varmt. det gick väl sådär, helt okej ändå. men mina ben var inte så pigga kände jag. sen gick vi till hallen och gymmet där vi träffade jullan och anna! :D wiiie, så vi gymma ett ganska bra tag och hade det skojsigt, :) sen cykla jag hem, och la mig i syrrans säng/vår soffa och titta på Camp Rock. mysig film tihi.
lite senare på kvällen cyklade jag och min mormor upp till emma och johanna där det var tupperwareparty. deras kompis marlene säljer typ sånt, och hon behövde några att visa på. så vi var snälla och var med :) mormor shoppade lite haha.
när jag kom hem fick jag till min glädje se att Elin var hemma hos oss!!!! gud va roligt det var att träffa henne. hon har pluggat i nya zeeland i en termin, och nu är hon hemma en månad och jobbar, sen ska hon plugga en termin i thailand :p det är länge sen hon var hemma minst ett år iaf .. men sååå roligt att träfffa kusin-vitamin :)

idag får bli min "icke-träningsdag" denna veckan, för jag vill då rakt inte gå utanför dörren haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0