det jag gjort sen senast.

vad har jag haft för mig?

fredag: myskväll med anna. vi var båda trötta tror jag, men det var mysigt att ha sällskap. <3 dessutom trevligt att träffa henne efter en tid. det blev lite "nånting och jäkelskap" (kommer inte ihåg vad den heter) och Allt flyter. + självklart Campinosallad, som var supergott btw, och pooopcoorn. det blev en rätt tidig kväll i säng. men tack för det, mys <3

lördag: jag åkte hem ganska tidigt från annis. jag hade mycket på programmet. när jag kom hem vilade jag en stund, sen bar det av till vikinga och helvetesbacken. sprang 20 gånger, vilket var mentalt fucking skitjobbigt.  19 kvar... 15 kvar.. nu är det bara 9 kvar... det trevligt var dock att hela fyra personer som jag mötte antingen upp eller ner för backen sa att jag var duktig, det gjorde mig ju mycket gladare. efter typ en timme, vilket kändes som en evighet fan.. åkte jag hem. senare kom hampus till mig, underbart att få vara med honom. innan dess var det nästan två veckor sen vi senast var med varandra. han va hos mig en stund innan han åkte hem för att fixa sig, och jag fixade mig här hemma.
helt plötsligt så var det några töntar hos mig, min brors trevliga vänner. de skulle grilla och käka middag, innan vi begav oss till kusin uppe på logen.
   dit gick vi runt halv åtta, då var det massvis med folk - jag visste knappt vilka 1/4 var.. inte min kusin heller haha. men ja, kvällen blev lyckad. speciellt när vi började dansa senare på kvällen. då kom också hampus dit, och hade sina polare med sig. Vi hade jättekul ett tag, med alla möjliga människor. sen drog vi oss hemåt vid ett-tiden. vi var trötta - jag, min syster och hampus- men lyckad kväll måste jag säga! logfester är grymt

söndag: vi vaknade senare än vanligt, och fick en grym frukost. pappa hade stekt bacon och gjort äggröra, en riktig deluxe-frukost. vi följde med mamma och jenny till ikea också. där köpte hampus en ny kudde (eftersom han glömt sin i Åhus), örngott och påslakan. sen gick vi vidare till skopunkten och ooups.. där fick jag ett par gladiatorskor. yes!
när vi kom hem... gjorde vi inte så mycket. sov en stund, och senare på kvällen åkte jag mamma, och hampus på bio i Sigtuna. Harry Potter mannen! tyvärr blev jag riktigt besviken, den var inte alls så bra som jag trodde den skulle vara..

måndag: ja städade poolen typ heeeela förmiddan, så nu är den renare än den varit på länge kan jag meddela! dessutom fixade jag tottes grav också, så nu är den fin. Hampus kom lite senare och vi fixade högtalare i poolhuset, sen cyklade han hem och jag sprang en omväg till honom. 70 minuter senare var jag hemma hos honom. då duschade jag och sen kröp vi ner och tittade på Beck, mysigt och lite läskigt. sen sooomna vi! <3

idag åkte hampus till landet. jag tänkte städa lite i rummet, och baka bröd kanske :) kanske ska jag träffa söt-frida också, lite senare. vi får se :) saknar henne massor!

bilder från festen kanske kommer upp senare, just nu har syrran kameran!


jag och bästa anna


två som jag saknar satan!


denna brud med! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0