16 juni

ååh, va härligt att kliva upp och titta ut genom fönstret och se sool! äntligen. och inte nog med det, igårkväll kände jag verkligen att vi har fått sommarlov när jag efter träningen slapp tänka att jag måste upp tidigt dagen efter. sköönt med sömn :)
även om det är skönt att jag är ledig, så blir jag en smula avundsjuk när många av mina vänner har jobb, och jag har naaada... visst, jag är ju inte pank men skulle vara mycket skönare om jag kunde tjäna lite cash denna sommar också. jaja, jag ska iaf sysselsätta mig med att måla lekstugan, poolhuset och garaget så lite får jag iaf haha.

idag ska jag och min vän Malin åka in till Kista tänkte vi. synd att det är så fint väder just idag, men det kommer kanske förhoppningsvis imorgon också tihi. om två dagar får jag umgås med henne igen + anna, ebba och veronika. då är det segling som gäller, wiie mys! :D

Kommentarer
Postat av: amanda

sötnos!

jobbar du något i sommar :)? <3

2009-06-16 @ 13:52:03
URL: http://amandaanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0