första dan på sommarlovet?

jag tittar ut mot poolen och ser regnet ösa ner på vattnet som redan finns på presseningen. det är inte direkt så att det låter "sommarlooov" i mina öron för tillfället. var är det vackra vädret? hoppas det kommer snart, för jag vill ha sommarkänslor nu!

igår var det som sagt avslutning. rätt tråkig sådan, saknar avslutningarna i Odensala. Efter det åkte jag hem och lagade en påhittig och supergod lunch till mig själv, passade på att göra mamma lite glad och dammsög också. cyklade senare till anna och umgicks en stund, tänkte vara snäll och försöka muntra upp min vän litegrann. senare kom Snutto också. träning på kvällen blev det. efter det var jag, hampus och viktor på en liten cykeltur. vi hamnade i sätunaparken som alla andra, men stannade inte så länge utan gick sen hem och sov. 

vaknade upp imorse bredvid sötnos . åkte till syster vid ett och käkade lunch och bakade paj. I love you sis<3
nu skulle det varit träning, men man fick vila om man ville. tänkte att jag behövde det, för att känna ett sug att spela imorgon då det är eken cup. Så det blir att jag tänkte krypa ner och börja på en av de engelska romaner vi fått med från skolan.. jippi


jag tänkte bjuda på en underbart söt bild på två av mina bästa!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0