härliga midsommar

hur bra och mysigt som helst! vi har varit på en segelbåt sen i torsdagskväll - anna, malin, ebba, veronika och jag - och vi har nog inte haft tråkigt en stund. det var så roligt att träffa ebba och veronika måste jag säga, två underbart härliga människor! :)
det var lika avkopplande som vanligt att vara på bästa malins segelbåt tihi.
och vi hade iallafall tur med vädret måste jag säga! trots åskskur på midsommarkvällen har det varit fint den mesta tiden. och idag var det helt underbart. vi låg och solade på däck jättelänge, och så badade vi. jag och malin var riktigt tuffa haha.

trots det är det skönt att vara hemma. skönt att va hemma hos familjen, skönt att ha sin egen säng och skönt att leva "som vanligt". men tack tjejer för den här helgen, det var gryyymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0