härliga sommarlov

tänkte bara skriva några rader som jag skulle ha skrivit i torsdagskväll..

härliga sommarkväll. jag fick en sån skön och härlig känsla efter träningen i torsdags. när jag var med anna, frida, hampus och viktor en stund. när de satt där på filten och vi bara umgicks i kvällssolen. då kände jag att det är såhär jag vill ha det, underbara sommarkvällar med vänner... bästa vänner <3

igår var jag på särsta med frida och anna, schteekigt! träffade linda och ellen också, vilket var riktigt trevligt. skönt i vattnet vare dessutom. Självklart träffade man Snutto lite senare :)  På kvällen var det firande för älskling som fyllt 18 i veckan. Det var massa god mat och trevligt folk, mycket lyckad och mysig kväll om jag får säga så. tröttis var jag på slutet så bums i säng blev det!

Nu har jag och min käraste syster dammsugit poolen. Det sööööög... inte. nej, dammsugaren var inte så sitt bästa humör idag kan jag meddela. men resultatet blev bättre än innan iaf. snart bär det av till farbror wille som fyller 60 ;)

Sis, jag var så glad för din skull och det var så härligt att se dig så lycklig. Hoppas verkligen allt löser sig! <3 I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0