äckelmåndag

borde plugga, borde plugga förjävla mycket. men det går inte. jag kan inte. allt jag skulle vilja göra är att slå näven i vägen så hårt så att jag inte känner något mer. gråta tills jag somnar och bara skit i att gå upp när jag vaknar.
och nej, jag vill inte att någon ska tycka synd om mig! men jag säger bara att tio år är en väldigt lång tid. tio år som bara försvinner i tomma intet nu, tio år som jag gärna vill ha tillbaka. som bara numera finns i mitt förflutna.
jag ville aldrig att det skulle bli såhär. det var det sista jag ville.


jag saknar dig älskade malin jussing. vill att du ska vara hos mig vareviga dag<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag saknar dig med älskade underbara vän <3<3

2009-03-30 @ 21:15:41
URL: http://jussing.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag saknar dig med älskade underbara vän <3<3

2009-03-30 @ 21:15:46
URL: http://jussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0