äntligen fredag!

hej halloj!
sitter hemma hos min syster och filosoferar. tänkte åka hem och lämna väskan min, men det blev inte så eftersom jag måste vara nere till 14.19-tåget igen och mormor svarade inte, så risken finns att det inte är någon som kan skjutsa ner mig isåfall. denna fredag gick hyffsat fort. träningen gick sådär, jag var heldöd. var yr och kändes som jag hade feber. jag var ju som sagt sängliggande igårkväll, men jag tränade iaf. sen vare matte, och jag julia och madde jobbade på flitigt! efter lunchen åkte jag ner till stationen för att ta bussen som sagt, men så inihelvete kallt vare så jag palla inte vänta.
    och nu har jag dessutom provat på nya magnum temptetion chocolate typ. och ja, lite sting av choklad vare allt! herregud. chokladglass, chokladsås, brownies (?) som jag inte hitta några, och vit choklad. överdraget med .. ja choklad. den var väl rätt maffig om man säger så, men nu har jag iaf provat den äntligen.
    träffade froudie idag också som har varit sjuk hela veckan, babygirl<3 tihi.

snart ska jag till min logoped i solna, sen efter hem bums! och sen äre tjejmiddag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0