derbyförlust igen

sitter och skriver läsdagbok, sista eländiga inlägget och allt jag vill göra är bara att kasta boken åt... ^^ hmm, kanske inte är på världens bästa humör med tanke på att vi förlorade mot roserberg idag.. igen. men ah, så kan det gå, vi kämpade på bra ändå tycker jag trots allt. måste ju bara säga att lovisa, what a girl! hon har fett ont i höften och kan knappt springa, och vara bara med som backup egentligen om någon annan var trött, så kommer hon in några gånger och gör riktigt fina mål. bra jobbat tjejen!

igårkväll kom iaf min pojke till mig och myste, vilket var välbehövligt efter två urtrista dagar hemma själv!
ikväll ska jag iaf till världens bästa malin och ha det supermys. jisses va skönt det kommer bli, och roligt att träffa henne igen! hjärta på dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0