räddaren i fucking nöden

ligger i sängen och har just läst klart räddaren i nöden. äntligen säger jag bara! nu ska bara läsdagboken bli färdig woho, sen är jag fri! typ.. haha. fast jag såg dock att vi ska ha ett seminarium till snart, FAN! det suger så jävla hårt kan jag meddela. men jaja, så kan det vara. har tydligen hemprov i matte på fredag, nice.

var precis ute och körde bil efter att ha varit och handlat med mamma. shit va kul det är asså :D längtar till körkortet! pappa tycker att jag har tendens att köra fort. va? jag? aldrig! :p
imorrn äre derby mot rosers igen, hoppas vi får ihop några spelare iaf. KRIGA!! efteråt ska jag till malinus och ha det supermys <3


jag är rädd att tappa dig. vissa dagar känns som det som jag gör det.
men jag älskar dig ska du veta <3 och jag stannar hos dig så länge du vill det.

Kommentarer
Postat av: Anna

du kommer aldrig tappa mig! du och jag, för alltid jessica! jag älskar dig! <3

2009-03-23 @ 17:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0