shoho, snart helg igen!

asså hyffsat länge sen jag skrev nåt vettigt här dårå! kanske ska ta en liten sammanfattning? ..

fredag: kolla på handboll med jenny och anna, USM i vikingahallen för våra småchippar P94. de förlorade tyvärr denna öppningsmatch. men det var ett hejdundrade drag i våran kära hall, så det var riktigt roligt ändå. :) sen vare bara lugn hemmakväll.
lördag: USM idag igen. det blev en förlust och en oavgjord för killarna. jag firade kussen som fyllde 29, och en massa gottigott fick vi. sen gjorde jag nog inte så mycket vettigt förutom att plugga har jag för mig.
söndag: ÄLSKADE JULIA OCH FRIDA KOM HEM! jisses va glad jag blev :) vi skulle åka till arlanda och möta dem hade vi tänkt, men det var alldeles för tidigt insåg vi till slut. men roooooligt att träffa dem. men hallååååå kan man vara liiiiite brunare ellääh?! sen tittade vi på killarna som spelade om 7-8 plats, sjua i sverige är väl inte så dåligt? :) sen spelade vi match, som tyvärr slutade i förlust men vi spelade bra ändå tycker jag. efter matchen åkte jag, julia, frida och anna till denise och åt middag och hade bara allmänt mysigt och superkul! tack för att ni finns mina bästa vänner <3
måndag: shit, jag kommer typ inte ihåg vad jag gjorde. jo juste, jag & mitt lag jobbade på veddesta i 4 timmar. 18-22. vi packade typ intimkrämer haha. mina nagelband tyckte inte om mig efter det :(
tisdag: JULIA 17! löpning med frida på morgonen. det gick bra även fast det var typ snöstorm.. *aj mina ögon*. sen lång dag, ända till fyra. då åkte jag, frida och anna hem till julia och käka middag för att hon fyllde år :D det var hur mys som helst. efter det på träning.
onsdag: derby i kolsta. rosersberg-skånela. jämn match, men slutade med förlust för oss med en boll :/ FAN. men det var roligt att spela ändå, för en gång skull gick det ganska bra för mig.. :) men det känns så himla jobbigt att spela mot mina sötiisar :( .. <3



nu ska jag dra mig till sats shoho..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0