svenskalektion

sitter i skolan och har svenska parallellt som jag snackar skit med min underbara jullan ;). blä, är trött på det här himla kropp och själ-temat. det kommer ju tyvärr sluta med att man ska hålla ett tal i 10 minuter.. TIO MINUTER! det är fan dubbelt så långt som förra gången, och jag tyckte det var länge.. yysch!

igår gick jag typ inte i skolan, vår lärare var sjuk så efter handbollen drog jag med julia hem till henne och vi softade i ett par timmar. sen var jag med hampus innan träningen. juste träningen ja- minihandboll/fys med lubbe. skoja inte va jobbigt det var.! :p jag somnade gott igårkväll kan jag lova. imorse däremot var jag död, så skulle jag och frida ut och springa. det gick väl ganska bra, men nu är jag hur trött som helst kan jag lova. och ikväll ska jag ha en träning för f95, visa dem MAQ typ. asså jag vååågar inte! :/ ... men hoppas det går bra!

nu måste jag återgå till arbetet!
 en bild på en person
som helt klart förgyller
mina dagar <3


Kommentarer
Postat av: jullan

du förgyller min dag!<3

2009-03-17 @ 16:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0