grattis kära Snutto<3

gårdagen var både jobbig och rolig. var superdupernervös med tanke på att jag skulle ha ett VIP-bord helt själv och ta hand om, och servera under kvällen. men det gick bra, och eftersom vi var så några så fick vi vara två personer på tre bord. det va roligt, även fast det blev stressigt och lite kaosartat, men ja. sen begav sig alla till b-hallen där det var fest, och vi stannade kvar i a-hallen och städade. men även jag dansade denna kväll, känn på den! ;) jag och hampe mest <3 men dansade även med peter och lasse :) mitt pass var till klockan nio, men det var så roliga människor däribland min bror och hans kompisar, så jag stannade tills mina föräldrar åkte hem, vilket var runt två ;) lång kväll blev det. började klockan ett med att vi skulle duka allt, och sen kom vi tillbaka vid sex och skulle jobbajobba. sov gott inatt iaf, men mina fötter och ben mår inte bra kan jag lova. :p

var hos farmor nyss. hon fyller åttio på tisdag så vi firelifirade henne litegrann. va fett kul och se henne så glad idag. hon skojade runt och hade sig :) nu sitter jag här och borde skriva på min psykologiuppsats, men ja.. blogga måste man ju ;) jag ska nog va med hampus snart också. hoppas jag iaf! :)

och grattis till denise löfgren som fyller sjutton år idag! grattis söta du<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0