ny vecka igen..

vilken superhärlig dag! strålande sol och jag blir ju bara så glad! :D

blev en snabbvisit till skolan idag. styrka imorse, bajs typ. matte, fick bara reda på vad vi fick på nationella - MVG tack så mycket tihi :D :D sen vare lunch med bästa anna och frida, och virre och fredric kom också. ;) efter det pallade inte vi vänta på spanskan, så vi åkte hem. ssch! träffade jullan my homie bara snabbt och sa typ hej, så kan man säga att skoldagen gick snabbt höhö. kollade på klockan nyss när den var typ tre, vilket är den vanliga tiden jag brukar sluta. och jag insåg att jag har hunnit med så mycket under den tiden jag skulle ha gått i skolan egentligen. jag har hunnit sola samtidigt som jag skrivit lite på min psykologi. KÖRT MASSA BIL, wiie! hälsat på farmor och farfar, och fikat med mormor och arne. shit va najs! ;)

här kommer typ veckans planering:

idag: träning, plugga
imorgon: skola/träning/tester. plugga, träning, antagligen springtester?.
onsdag: skola/träning. ingen träning på kvällen. tänkte kanske åka och handla en klänning om jag har lust. nån som vill hänga med? :D
torsdag: vad gör jag då? skola/träning som vanligt. sen AIK-BAJEN! najs ;)
fredag: GRÖNAN MED KLASSEN! SHOHO. insane eller hur julia? :D på kvällen är det träning.
lördag: träning, helen fyller år :) ska väl dit och fika om jag hinner.
söndag: träning. mors dag. åka till farmor och mormor.

sen är det inte mycket alls kvar i skolan! längtar satan kan jag meddela. tänk fler underbara sommardagar, utan att ens behöva tänka på skolan. wiie, me like! <3

Kommentarer
Postat av: julia

hahahh ohyes baby, vi ska åka allt :D

2009-05-25 @ 20:42:19
Postat av: jessica

jaaaa :D ... fast fritt fall måste jag säga nu att jag troligen kommer banga på.. haha

2009-05-25 @ 22:38:45
URL: http://chessicaa.blogg.se/
Postat av: julia

hahah, den har jag redan åkt så det är lugnt för mig ;)

2009-05-26 @ 16:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0