pluggapluggaplugga

dagarna går och går.. :p
i torsdags var det som sagt derby i tordags, och mitt käraste gnaget vann!! trots regnet som öste ner var det var det supernajs å va där och se aik vinna! 3 poäng, supernajs!
på fredan blev det jobb på coop. fick 75 spänn i dricks + en trisslott haha. jag stod och packade varor till kunderna. det var faktiskt himla roligt, för alla är så grymt trevliga och tacksamma. :) efter det var det långlöpning i spåret. 70 minuter typ. vi sprang dit, tre varv + 2 km typ. och sen hem igen. det gick ju helt okej faktiskt. efter det åkte hampus med hem, och stylade med sin mobiltelefon som han fatta noll av haha :p sen kolla vi på morden i midsomer och jag sov typ hela avsnittet :( typiskt mig...
träning imorse klockan nio. gick väl helt okej, även fast det var riktigt jobbigt. kom hem och la mig på verandan en stund och bokstavligen stekte, det var ju helt sjuukt varmt. jag låg inte där länge, trots det fick jag färg. denna gång hade jag faktiskt smörjt in mig! fick en väldigt udda bränna, men den hann jag sola bort hoppas jag haha. födelsedagsfika hos helen har jag hunnit varit på idag också. bara en massa gott kan jag meddela!

öppnat poolen har vi gjort också, och årets första köp från glassbilen shoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0