tjenna!

igår hade vi det där satans IGU-provet. när jag läste igenom alla frågor var jag säker på att det inte ens skulle bli godkänt. men när jag fick provet gjort så kändes det lite bättre, så man hoppas ju haha.
idag hade orientering på morgonen. eller träning inför orienteringen. jag körde med världens bästa denise, och vi var duktiga :) ganska iaf? jo men det tycker jag :p
efter det var det nationella i matte. asså har typ ingen aning egentligen hur det gick. bra hoppas jag! *håller tummarna*. så himla skönt att ha både IGUn och den här matten gjort. då behöver jag inte känna att jag måste plugga idag. skönt också med ledigt från träningen, shoho! kanske blir en tripp till ekilla och titta lite korpenfotboll, men vi får se hur tröttis jag är tihi.

nu ska jag snart till sigtuna och ta sista vaccinsprutan. tack så mycket! och senare ikväll blir det greys anatomy-mys och sen bums i säng! *längtar* höhö.

hejsvejs med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0