typ ledig både idag och imorgon :D

i tisdags, herregud vilket fint väder! och det stora pluset var ju att vi fick sluta efter träningen, typ vid tio. så jag åkte hem, jag körde faktiskt hem :D ja juste, jag körde hem julia, haha. brumbrum! då var min syster hemma hos mig och vi gjorde våfflor med glass till. MUMS! sen satt/låg vi ute i solen hela dagen, och pluggade. eller mest jag gjorde det, hon typ pratade :p tyvärr blev jag trots det inte fädig med min psykologi, så den fick jag göra färdigt på kvällen efter träningen. träningen var superjobbig och det där jävla cooper förstörde min jävla dag kan jag meddela!! aja.. får tänka att vi hade jobbigaste backträningen dan innan + tester på morgonen. men är ändå arg, för det hade gått så mycket bättre om jag varit utvilad... :@ glöm det nu!

igår var det också rätt chill. det enda vi gjorde på psykologin var att lämna in arbetena. sen vare låååååång lunch. på mentorn vare bara jag, jullan, frida, jeanina och födelsedagsbarnet SIMON. (grattis på dig i efterskott :D). då bestämde vi att vi skulle till grönan nästa vecka, eftersom de tyligen öppnar tre på fredag? töntar... men det längtar man ju efter shoho! sista lektionen var teori och vifick plugga på provet vi ska ha nästa vecka. då är det dessutom svenskaprov OCH spanskaprov för min del. jisses vad jag längtar till nästa onsdageftermiddag - då är allt färdigt!!
    åkte till väsby en sväng också, skulle köpa en klänning tänkte jag men den fanns inte i min storlek, så mamma ska troligen köpa den på lördag :) köpte två par supersnygga trosor, döskallar ofc!!! :D träffade theres lundin på tåget, skojskoj! i märsta träffade jag hampus och vi gick och köpte chips och sen hem till honom :) myspysfaktor! har inte varit med honom på hundra år känns det som. och ikväll ska vi på derby! :D

puss och kram, denna regniga torsdag.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0