,- burr, burr


har precis ätit och sitter och tittar på vänner, as usuall. tog mig en liten med effektiv springtur i mörkret. jag kan ju meddela att det var mörkt. jävligt mörkt. reflexvästen satt som den skulle och när jag mötte bussen på den minsta vägen av de alla, tog jag det säkra före det osäkra och hoppade ut på åkern. trots att jag inte såg ett piss på vägen var jag sprang så var det riktigt avkopplande och nödvändigt. jag rensade huvudet rejält tror jag. Tankarna om vad jag ska göra virvlade runt i huvudet, det jobbiga är bara att det troligtvis är lättare sagt en gjort. men jag försöker, det är typ det ända jag gör. önskar du bara inte skulle bli så arg på mig så ofta. men jag hoppas inte vad jag tror är sant är det. vill verkligen inte.

dagen har bestått av spanska, Hamlet, projektarbete (what in earth are we going to do??), trevlig lunch som alltid med min favorittriiioooo, Rille Rakets hetsiga stämma i en lååång & seeeg timme. Efter det var det dags för Hamlet igen + helt otroligt meningslös IGU-lektion. anyway, jag har blivit riktigt sugen på att efter skolan åka utomlands och plugga. helst ett varmt land så man skulle kunna få vara lite brun dessutom. tänk va coolt, men ändå vääldigt läskigt, att åka till ett helt främmande land och lära sig språket samtidigt som man pluggar något man vill satsa på. typ två flugor i en smäll kan man nästan säga. visst har jag ett & ett halv år kvar här (och lunchen med tjejerna fick mig att längta så mycket till studenten, ÅKA FLAK, ÅKA FLAK!) , men efteråt skulle jag nog faktiskt kunna tänka mig att göra något sådant. hur kul skulle inte det vara?

men just nu vill jag ändå bara leva i nuet, det är väl det man ska? det är mycket jag ser fram emot just nu och bara en tid framåt. julafton såklart, kanske nyår i fjällen, skulle vara supermys! min 18årsdag som snart komma skall, sommarlovet som fan ska vara grymt! intensivkurs med jullan & denise, och när man kommer hem kanske man har körkort + massa trips som måste genomföras!

förlåt för mitt babbel, nu ska jag snart åka till träningen.
stay cool bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0