,- fredag den 13de


det hugger fortfarande i magen ibland när du går ifrån mig. fan. önskar jag kunde glömma lika fort som du. och inte nog med det så tittar vi på romeo och julia i skolan. visst, vacker film blablabla.. inte just nu dock. bojkotta. bojkotta alla kärleksfilmer. ge mig baksmällan!!
klickade på delete idag också. vet inte vad det ger mig. det känns inge bra just nu iaf.



sooo, what's cooking everyone? själv har man överlevt ännu en skoldag & en skolvecka. igår hade vi ingen matte så vi följde med the biffs hem till johan och chillade innan IGU;n. så den dagen gick väl fort. efter skolan, lantis som jag är, fick jag ju sitta och vänta på cp-bussen. oj apropå det, man får ju nästan krupp när man åker min buss nuförtiden tack vare alla omogna ungar. igår var det ett gäng med några killar och tjejer som satt och asgarvade åt : "high five?! NAAEJ vi tar det imorgon!" jag menar, hallååå?! är ni födda igår eller?

DAGENS ROLIGASTE & COOLASTE NYHET:
hör på det här mina vänner;
forskare har fått för sig att de ska återuppliva en livs levande mammut. shit tänkte jag då? tydligen så på nåt vänster ska det kunna gå. man tar typ DNA från en mammuts hårstrå, för in det i ett befruktat ägg hos en vanlig elefanthona och sen vips så ska den stackars elefanten föda en mammut? herregud.. visst, om detta nu skulle kunna gå trots alla omständigheter - ska vi leva med en jävla massa gigantiska mammutar som är typ 4 meter höga och väger 5 ton? iåförsig skulle det var typ helt awesome och coolt, men en aning creepy också?

men de måste typ göra hundratals mammutar med olika arvsanlag isåfall, annars kan det bli inavel typ. dessutom kostar det 80 mille att bara återuppliva en stackars hårboll (!). så det blir isåfall dyyyrt för moder jord detta!

nu ska jag ner och titta på that's 70s show - kanske äta lite mat.
btw, jag och syrran var inne och snackade hos mormor och arne när vi kom hem. tror ni inte då att vi kommer typ superlägligt och får käka nybakade bullar? MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0