,- gameday



när jag var mindre så förstod jag inte varför min bror alltid duschade innan en match, jag menar han ska du ändå bli svettig tänkte jag. (för övrigt var (är?) han en jävel på att sjunga i duschen, men det hör inte hit.. höhö). Men fan, det är riktigt skönt. Man känner sig både fräsch och blir piggare! Var ute och gick en sväng idag me, det var riktigt skönt i duggregnet. Idag är det ju game-day! tyresö står för motståndet. are they going down? YEAAH DUDE!

Min söta farfar är här just nu, vi har ätit lite lunch. Åh va söt han är tihi. Apropå gamla människor vill jag säga grattis till min mormor som fyller år idag. Grattis bästa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick matchen? :D

2009-11-14 @ 20:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0