,- kan man ledsna på sig själv?



sitter just nu och borrar in mig i mjukisar och min storebrors tjocktröja. kom precis hem från en liten tur hit och dit. tog bilden och åkte till väsby (ja, givetvis satt mamma bredvid. än så länge är jag inte fri..). tänkte att jag kanske skulle må lite bättre av lite nya kläder. tyvärr vet jag inte om jag lyckades. visste är det väl roligt med nytt i garderoben, men humöret ändrades inte speciellt. känns som att jag gör allting värre när jag försöker göra det bättre. den känslan är lite jobbig faktiskt.

nej men som sagt införskaffade jag mig lite nya kläder idag. det kan ju alltid behövas. var bara där en snabbis dock, eftersom när jag gick ur bilen kände jag mig inte så taggish för shopping längre. inte bra! nog om skit.

har varit duktig och pluggat lite idag. för jag menar, fanns inte mycket att göra här hemma. blev klar med spanskaläxan, och nästan matteläxan. när jag skulle börja med vår Singoalla-redovisning så stod det helt still i mitt huvud. vafan handlade bokhelvetet om?? såå jag drog en djup suck och började läsa om den. ja, jag kan se era ansiktsuttryck nu Madde och Julia. att ni tycker att jag är dum i hela huvudet. men what to do? det var faktiskt som att börja läsa en helt ny bok, jag måste ha sovit med öppna ögon när jag läste den förut. synd för mig! kanske tänker man för mycket på kakor när man läser den? tål att tänkas på...

ikväll väntar... ingenting. middag och mys med mams och paps. det är självklart trevligt, men samtidigt lite jobbigt när man inte är på "liseberg-åkabalder-humör". men varför är jag inte det då?? suck.. vetefan och orkar inte tänka på det heller. jag vill bara få slut på det här och glömma allt! men samtidigt få det att bli bra.

time to say goodbye,
see ya mates


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0