,- nu är det november också!


long time no see skulle jag vilja säga!

för tja, det var ju ett tag sen. sista dagarna på lovet satt jag nog knappt vid min data. men va skönt det var då. ja juste, lov har det varit. you wanna know what I did?

de första dagarna var lite random, som jag brukar säga. måndagen var jag hemma och krattade löv och tisdagen åkte jag in till stan med anna, jullan och zanja. det var mycket trevligt och iallafall jag hittade det jag ville hitta. kollade lite på herrmatchen senare på kvällen med rooliga människor. något mer gjorde jag väl nog inte den dagen, förutom att träna dock. men det känner jag mig inte behövd till att nämna eftersom det gör jag dagligen, så ni kan ju förvänta er det. anyway.. onsdagen tillbringade jag största del i borgen. på dagen tittade vi på landslagets träning, där vår viktor var med och efter det åkte jag med annsen hem en stund och vi tittade på Mama Mia, drack varm choklad och käka gott! det var mysigt, för det var ett tag sen vi bara umgick hon och jag. sen vare dags att dra hem en sväng innan jag drog till älskade farmor och sen vidare till borgen igen. tänkte träna f95 men de behövde ingen hjälp, så jag tittade på landslaget igen, denna gång med frasse, och sen åkte jag med denise hem och slaggade. också det var supermys! och jag måste ju nämna att hennes säng är gudomlig! tihi. vi chillade mest, kolla lite teve. kirra lite musik till dagen efter och bara pratade innan vi somnade. mysfaktor 11 på det kan jag säga.

well, torsdagen hade man ju sett fram emot. började med att man gick upp hyffsat tidigt hos Snutto, och fick vänta på ett cp-tåg som inte ville komma. sen drog hon vidaret till väsby med anna och frida, och jag drog hem. Lite senare åkte jag till bästa jullan med Zanja och tänkte hjälpa dom lite inför festen på kvällen. vi gjorde väl inte så jättemycket, men trevlit var väl det. hem igen sen för min del och till borgen. där väntades det möte, teambuilding med fokus på kommunikation. det var väl sisådär, men välbehövligt kanske? anyway efter det var det på med klänning och hela köret, och vips så var jag en djävul! duuuude... ;) jennifer och frida satt ute och väntade på mig med min mor i bilen och så bar det av till julia. kvällen var roligt måste jag säga, riktigt rolig! och på något sätt slutade det som jag kanske på något vänster hade anat? jag vet inte jag, men bra var det iallafall. för nu känns det bra, och jag är glad! :)

helgen blev väl kanske inte riktigt som jag tänkt mig. som sagt var juniorlandslaget i hallen och virre15 var uttagen! vi hade fixat skylt och tröjor och var beredda att vara feeta hejarklacken till honom. tyvärr tog det bara 2.50 av första matchen så var hans ögonbryn borta.. (alla tappar hakan där?) jag gillar att vara drastisk, det gör jag. men neeeeeeeeeeeej, spräckte ögonbrynet gjorde han väl va? så tyvärr slutspelat för honom. nästan så att jag ville fälla en tår, för det skulle ju vara så roligt för honom. hemma och allt dude! meeen varför vara bitter över det förflutna? grym är du iallafall!
helgen bestod iallafall mest utav handboll, även fast planen att titta på viktor sprack i samma stund som hans ögonbryn gjorde detsamma. på lördagen spelade jag med upplandslaget hela dagen. på fredag får vi reda på om vi är med eller ej, jag har faktiskt iiiinnggeeen aniiinnnngg! den som väntar får se. helgen slutade med en resa till värmland och en välförtjänt vinst. gillart´? yeah dude!!

sååå, en dag i skolan då. ja, det var väl inte den roligaste jag varit med om. träningen var iallafall rätt grym! grattis till underbara anna som fick börja stå i mål idag! SHOHO! efter skolan tog jag och linda oss en välförtjänta koppar choklad och te + lussebullar. det var myspys på det i detta höstrusk!

men usch vad detta tagit tid att skriva! sorry mates, men hoppas ni uppskattar det ändå. ska skärpa mig så det slipper bli såna låååånga och tråkiga (?) inlägg. avslutar med en bild från i torsdags;


MEN FÖR ALL DEL VÄNNER
CHILL OUT!!

du kan lita på mig;


Kommentarer
Postat av: julia

You know i like it när du skriver långa inlägg, det är kul :-)

"du kan lita på mig, du kan lite på mig" Tack för pratstunden ikväll, jätte mysigt. You're one of the best, BIG love too you <3

2009-11-03 @ 00:58:07
Postat av: Anna

grymt inlägg bästa jessica! :D

o tack så mycket hihihi <3

2009-11-03 @ 09:48:45
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0