,- smink är en härlig uppfinning


ännu en skoldag flög förbi. för ovanlighetens skull började dagen med handbollsträning a lá Jimmy. den bestod mest av genombrott och kontringar. rätt bra start på dagen måste jag säga. visst, när jag tänker efter var jag ju kanske lite bitter? neeeej, jag är inte bitter! men jag vill ha en overalll!! fast det kanske ni redan har hört?

anyway tihi. lunchen bestod av trevligt sällskap och marcela. + pannkakor med grädde och sylt. lyx? mja, det får man väl kalla det i vår lilla skitskola. och ja, vad hände sen då? jo vi råkade ut för Rille Raket, som alla onsdagar. han pratade inte speciellt mycket denna lektion, utan vi fick läsa själva. jadu, jag läste väl inte direkt allt man skulle, men jag blev ju typ mobbad. oaw sadface! fast ja, humorn är på hög nivå i min klass. typ ;)

efter RR the man blidde det fys med Niklas. det var jobbigt, men det är så det ska vara. jag och jullanbullan kämpade på bra. som alla andra också såklart! vid tre slutade vi, och jag kom inte från hallen förrän kvart i fem. varför det, undrar ni säkert. mjo, jag stannade och pratade massor med virre och miranda. riktigt trevligt måste jag säga. sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte till eurostop och handlade presenter. mysigt, som min vän mirandra skulle ha sagt.

nu sitter jag hemma och kollar vänner. funderar på att lägga mig ner och somna till ett slag. är så grymt trött, och ska bli skönt att bara ligga och softa hela kvällen. naiiz!



jag tycker om dig massor ska du veta, min Maddebus!
vill bara att du ska veta det, och aldrig tvivla på det kära vän!

Kommentarer
Postat av: m

HIHI sötis Jessica!!!<3

2009-11-04 @ 21:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0