,- snart annas dag <3



insåg efter träningen att jag skulle bli tvungen att spendera kvällen ensam hemma. så nu sitter jag här med täcket runt mig. bestämde mig för att spela in Flashforward, för kände inte för att titta på nåt lite nervpirrande utan mommie. så vet ni vad det blev istället? She's the man föfan! vad passar bra just nu om inte en asrolig film med en av de sexigaste killarna in the world. finns inte så mycket som skulle vara bättre. schweeet!

rolig skoldag idag. träning var ju bara outstanding. minihandboll först med oss brudar. för en gång skull var jag gammal, så självklart körde vi gamla mot unga. ja, vi var lite ringrostiga *host*. vi ska ha revansch some time dudes. sen vare dags för lite styrketeknik och vad ska man säga? ASKUL hade vi! hmm.. jimmy "dampa" på mig. tyvärr kunde jag inte ta honom på allvar, kunde inte hålla mig för skratt. men det kunde inte han heller, såg hur han nästan tvingade sig själv att inte le. aja, roligt var det iaf. riktigt roligt. bra start på dagen!

sen fortsatte det med engelska. och vad får vi göra då? nej men varför inte en till titt av denna jävla "balcony scene" från Romeo och Julia. jag menar hallå? vi kan ju typ scenen utantill??! (det roliga är att jag faktiskt INTE skojar om den saken, vi kan fan replikerna utantill... awesome!) visst, den är faktiskt jättemysig och vacker verkligen. men ja, been there done that - no more comments about that. sen flippade daniel ur och trodde vi var någon dramaklass eller nåt. vi tjejer fick ställa oss ihop och killarna ihop, och sen skulle vi läsa en dikt typ ... mot varandra? jisses, danne tog jävligt allvarligt på det där, och det tog väl typ.. halva lektionen för oss att få honom nöjd? haha. vad ska man säga?

"My love is as a fever, longing still"

måste bara säga tack till världens underbaraste jullan. tack för att du räddade min kväll. du anar inte vad det betydde för mig att du lyssnade på mig. bara genom att höra din lugnande röst fick mig att må bättre. tack för att du alltid finns där! det spelade ingen roll att jag var ensam hemma, du fick mig att känna mig mindre ensam. vill helt enkelt bara säga, dude you rock! tack för att du gjorde min kväll babooo <3

Apropå ...
imorgon fyller bästa anna 17 år och blir stor kicka. det ska firas med mysig middag och bowling! dude, snart är det bara ett år kvar till the big thing. 45 minuter kvar, snart så... snart såå!! :D

stay cool fishes!

Kommentarer
Postat av: Anna

ett år kvar :-D weeeeeeeeii! :-D

2009-11-21 @ 10:25:13
Postat av: julia

"My love is as a fever, longing still" det sitter fortfarande ;-)

du vet att jag alltid ställer upp, det spelar ingen roll vad, du kan alltid ringa. o tack själv för ett mysigt samtal :D<3<3<3

2009-11-22 @ 08:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0