,- tävlingsmänniskor kallas det!



"WHAT a night..."

... och nej, självklart inget "dot, dot, dot" här inte! (syftar självklart på Mama Mia, och för er som inte sett filmen - shame on you!) men kvällen har varit rent ut sagt awesome! hur ska jag beskriva den? ja, fullspäckad kan man väl säga. alltifrån Magnus Hedman, till bad i november. behöver jag säga mer? ja jag tror nog det...

det började i Borgen där vi blev indelade i lag, och vips så var vi iväg i bilarna. Mitt lag hade fått i uppdrag att inhandla ingredienser och laga en grym förrätt. vilket vi förstås gjorde! bortsett från det så fick vi massa andra uppdrag som gav mycket poäng som vi skulle göra på tid. tex. ta kort när vi alla satt i ett flygplan. gjorde vi det? ja! ta kort när två i laget badar. gjorde vi det? klart! badkar är soft! och vem träffade vi inte på Coop då? Jo Magnus Hedman såklart! vilket sammanträffande då att ett uppdrag var att ta kort med en kändis. så `klick´ så var det kirrat också! vi svängde fram och tillbaka i hela märsta/arlanda/odensala kändes det som. men roligt hade vi! och högst betyg fick vi på maten också, tufft. jag måste säga att "störst gosedjur" vann iaf frasses lag med god marginal dessutom! när frasse kommer in genom dörren klädd som ett jävla lamm. haha, pluspoäng till er dudes?!

helt klart en rolig kväll helt enkelt! och god mat också!
vår förrätt såklart - grovt bröd med skagenröra och kräftstjärtar + dillkvist
varmrätt- tacos
efterrätt - exotiska frukter med smält vit choklad med krisp på + vaniljglass!

nu hade det satt fint med lite bilder men ja, min mobil heter fuckcpfittäckel i mellannamn, så det får bli en annan gång! jag ska iallafall sova nu, för ja.. det är matkoma och hela köret asså! så, have a good night my lovies!

/J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0