,. INGEN RUBRIK



"Is love a tender thing? It is too rough, too rude, too boisterous, and it pricks like thorn."

Tisdag 17 november. Dagen började med att jag steg upp ur sängen och ställde mig på... ja men se där, spikmattan låg ju precis där jag brukar ställa ner fötterna. Det var ju ett trevligt uppvaknande. anyway, skolan bjöd på diverse saker. spanska med MG. Prov om två veckor schweet! Jag & Anna jobba på rätt bra, ganska chill vare. På svenskan förvandlades Daniel till den bittra, allvarliga killen. Kändes som att vi satt på ett AA-möte. Varför ska man ta så fruktansvärt allvarligt på saker och ting hela tiden?

Lunchen var ju galen. Men roligt var det. Eller vad sägs om en kallsup á la Madeleine Hagelbäck mitt i November-månad? Ett sekund förväntade jag mig nästan att hela hennes dag i form av mat skulle komma upp ur munnen. Men tur så hände inte det iallafall!

Efter lunchen hände något egendomligt. Matte med Daniel? Nej gud, det var bland det underligaste jag varit med om. Sorry man, mattelärare är nog inte ditt kall här i livet. Och dessutom gick han igenom 11 sidor fram i boken, där vi inte ens är i närheten av. Vad gör vi egentligen, varför är vi såååå efter? duude, tål att tänkas på. Apropå typ ingenting; hoppas det är bra med din pojke, Janne!

Och nu då? Jo jag insåg att jag måste råplugga samhällskunskap. jisses... då vet jag vad jag ska göra idag då.

NEJ! just nu tycker jag inte synd om dig längre.
Vid såna här tillfällen kommer mitt elaka jag fram och då menar jag det,
jag önskar du aldrig kommit hit.

Kommentarer
Postat av: julia

"Shall I hear more, or shall I speak at this?"



ja du jessan, what a day! AA mötet kanske var bra ändå, för på lunchen och resten av dagen kändes det ändå som att vi kom ur vår "höstdepression" som patrik sa lite eller vad säger du? :-)



LUCHEN VAR OCH KOMMER ÄNDÅ ALLTID VARA BÄST!! :-D ÄLSKAR SÅNNA HÄR DAGAR! puss på deeee

2009-11-17 @ 17:40:59
Postat av: jessan

aaw.. "For you and I are past our dancing days."



whaat a dayyy, kan inte annat än hålla me dig! haha, jaa.. parre sa något klokt där som kanske fick oss att tänka lite? inge höstdepression på den där lilla matstunden iaf haha. inte på hela dan skulle jag vilja säga? sånt gillar vi!



HAHA, vi är ju awesome! :D pusssar

2009-11-17 @ 17:54:49
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0