,- RU-B-RIK



klockan är tjugo i elva och jag är tröttis. ska snart sussa, men tänkte slänga in ett litet inlägg innan jag slaggar.
träningen kändes ganska.. seg? från min sida iaf. jag borde inte vara trött, var ledig igårkväll + att vi inte hade någon träning i skolan. ändå stod jag och hjäspade stup i kvarten. what's cooking? anyway, vi fick sluta en halvtimme tidigare, och det tackar vi för. jättesena träningar är inte speciellt roande faktiskt, tyvärr.

imorgon kommer jag praktiskt taget bo på Sats.. tragiskt? det beror på hur man ser det. klockan tio ska jag till kära Mats, som för övrigt kommer slå mig. JAG HAR INTE SKÖTT MIG! slå är ett starkt ord, för tror hans goda sida tar över. men arg kommer han bli. ska jag fly? ... efter det besöket är det ba att dra till skolan och gå på en lektion (onsdagar, är de verkligen nödvändiga?), och sen tillbaka till Sats. Varför? Jo, jag och mina handbollare på Elit ska faktiskt ner och boxas. shuuuuuu! jag ska spöa skiten ur någon, vem då? tja... jag ska sova på saken så imorgon går ingen säker!

godnatt och sov gott,
ni få underbara,
tappra
och suuuupercoola läsare.
wzzup, hörs imorrn typ!
heeiippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0