,- wzzup?


what a day..
den har gått superfort, och varit så trevlig så! började med besök hos mats. javisst han blev lite arg och höjde rösten för en sekund, men sen övergick han till att vara snälla mats. vi kom fram till att om jag bara sköter mina stretchövningar jag nu fått kommer jag ha blivit av med det onda om några veckor. så vi sa i prinip farväl. för jag hoppas att jag slipper sätta min fot där igen, no hard feelings Mats- det är icke dig jag ogillar! anyway, var väl där en kvart. givande kvart? ja men det måste jag nog säga. träffade mina homies på bussen och käkade lunch med dom också. sen vare dags för sammhällskunskap, favoritämne? men idag var det riktigt roligt måste jag säga. kanske inte med tanke på lektionen, men vi hade roligt ändå. eller vad ska man säga? rakEEET! haha, det gillar vi. och några frågor fick vi la gjort också tror jag? superbra helt enkelt! guldstjärna på den, + att Rille nästan vet vad vi heter. Grattis grabben!

efter denna lektion drog vi handbollare ner till sats och där väntade Boxning. shululu, det var roligt från första stund! men en sak kan jag säga; förjävla jobbigt! men så ska det väl vara? och skönt att ta ut sina aggressioner också. eller vad säger du julia? hur som helst, RIKTIGT KUL TRÄNING!

när jag kom hem var jag ju typ såååå trött. men inte vilade jag inte nejnej. jag och farsan fixa middag, för mamma motionerade typ. potäter och lax blidde det. jaa, äckligt blev det inte! riktigt smakfullt faktiskt. vi är ett bra team i köket.. eller?

- "NEJ, VI BEHÖVER INGEN OLJA. VARFÖR LITAR DU INTE PÅ MIG?"
- "NEJ MEN DET VAR INTE OLJA JAG FRÅGA OM, MEN VI MÅSTE JU HA NÅGRA KRYDDOR IAF."


vad ska man säga? inget går väl upp mot kärleken mellan far och dotter, haha.

kom iaf hem för ett tag sen. på sin enda lediga kväll, vad gör man då? är i hallen såklart! jag hjälpte till på småchipparnas träning. eller hjälpte till? jag kollade mest på. rätt meningslöst att åka dit ikväll faktiskt, men men. kul att träffa lite folk iaf. nu ska jag nog ta tag i IGU-läxan. typ... sen ska jag krypa ner i soffan och kolla på vad? Grey's såklart! älska onsdagar!

have a nice evening bitches!

Kommentarer
Postat av: julia

Till och börja med - jag älskar dina inlägg när dom är så här långa, så roligt att läsa :-D



DET HÄNDE MYCKET SOM VAR ROLIGT IDAG :-D:-D

- Raaaket va nog det mest klockrena!

- och sats och boxa JESSICA de va grymt! (tror du förstår) haha!



och ja, vad ville jag få fram me det där då? haha ingen aning men vill att du ska veta att det var en rolig dag och att jag hade roligt :-D älskar dagar som dom här. PUSS o godnatt ses imorgon :-)

2009-10-21 @ 22:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0