är trött!!


till att börja vill jag bara tipsa om en sak;

- sätt er aldrig på toalettstolen om ni har klister på baksidan av låret. för fy i h*lv*te va ont det gjorde!

jaja, för att återgå till mitt tråkiga liv. imorse såg jag väl ut som en chockad seriefigur med utstående ögon, när jag tittade ut på det vittäckta ladugårdstaket och de små vita flingorna som flög runt i luften. det jag såg framför mig i mitt huvud då var mina ugg-stövlar som jag ännu inte har. ja vad ska man säga? snart är det jul! :D tiden går extremt fort och snart har man väl gått halva terminen i tvåan också. låter inte fy skam ;)

nej, lev i nuet säger jag bara! man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken, eller vad man säger. men asså ååååh nu bara babblar jag!! måste plugga, ska plugga. prov på torsdag, bläää!


if you had one wish, what would it be?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0