love my brother

ett litet inlägg från Tingvalla kommer här ;)

sitter just nu i min brors helt otroligt sköna soffa och tittar på That's 70s Show, rätt nice va? svårt att inte skratta åt den förbannat korkade serien. love it .Peter åkte hem till oss typ nyss för att hjälpa pappa med lite grejer, så nu sitter jag här själv. fick precis reda på att träningen börjar mycket senare idag, men jag får väl pallra mig dit ändå. jag har ju min kära kak-bok att läsa (Singoalla, jag rekommenderar den starkt- eller?)

skolan rullade på fort idag. matten gick som en dans, eller hur brudar? vad skulle jag göra utan er? :) och senare på IGU:n blev det också mycket skratt och ett litet case med en 16årig brud som var trött. imorgon är det fredag igen och sen heeelg.. shululu! så, vad händer i helgen då?

imorgon: skola, och sen träning på kvällen. herrarna har match men den kan jag inte titta på.
lördag: seriepremiär mot Nacka, borta klockan 17.00. tagga tjejer!!
söndag: vara med Jullan och Bemppo? skulle vara mycket trevligt :)
man måste väl avvara lite tid för plugg, som vanligt..


tjenna fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0