fredag i borgen

jag tillägnar det här inlägget till Madde och Miranda! men vad ska jag skriva då?
jo en skolvecka är slut ännu en gång, riktigt skönt ju! fast ser tyvärr inte fram emot helgen på något sätt. lite jobbigt.. men skönt att få sova lite iaf!

anyway.. vad gör jag nu? sitter i hallen och inte gör så mycket. väntar på skjuts typ. träning ikväll igen, innan kanske jag tränar småchipparna om jag har lust. :) men som sagt, ska väl komma hem först också.
imorgon är det match i Avesta klockan 3. vinst nu föfan! jaa nog pratat om det. bortsett från matchen blir det bara en massa plugg antar jag... vilket är mindre kul.

Madde jag sa ju att just nu blir det baaaraa tråkiga inlägg. förlåt för det mate! :)

Kommentarer
Postat av: sandra

lycka till på matchen då! :)

2009-10-16 @ 14:20:23
URL: http://saandrastark.blogg.se/
Postat av: madde

Tack för inlägget jessica! mycket bra, mycket bra :)

Glöm det tråkiga och tänk på det roliga! det är tjill.

pussipuss<3

2009-10-16 @ 16:06:48
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0