höstlov



matchen idag. blev förlust med 1 boll mot Härnösand. inga fler kommentarer om den matchen. tyvärr.

hade en mysig tjejkväll med anna och malin igår. bestod av lite tacos, lite körslaget, lite Patrik 1,5 och She's the man. det var mycket trevligt att umgås med dessa brudar för vi hade massor att prata om och det blidde mycket skratt. precis som det ska vara! malin moppade hem sen och jag och anna slocknade ganska fort när vi sa godnatt. innan dess hann anna med att agera fällkniv när sängen hennes föll ihop. tack för att jag steg in genom dörren i just rätt ögonblick så jag hann skåda den händelsen! det fick oss ett gott skratt iaf, och ett bra avslut på en bra kväll.

idag har jag varit i hallen sen typ tolv? så vid halv åtta när jag kom hem var jag tröööttt. så jag käka lite mat och sen la jag mig i soffan och tittade på "Vem kan slå Filip och Fredrik". Det är riktigt roligt måste jag säga. och jag är mäkta imponerad av bruden som tävlade idag. hon var den första i "historien" att vinna mot dom + att hon skadade sig ganska tidigt in i tävlingen. You go girl!

imorgon får jag se vad jag hittar på. klockan elva ska jag se på one tree hill iaf, så då får jag se till att vara vaken. men vad är oddsen att jag inte är det? ;) jao, ha det tjill så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna

gryyym kväll min pussgurka!

o shit vilken grym bruuuud på tvn jaao!

2009-10-25 @ 23:27:30
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0