lördag



dagen kunde ha börjat bättre. usch, hatar det här. hatar att veta att man har en hel dag utan någonting att göra, och man bara saknar att umgås med en viss person. därför ville jag egentligen inte ha lov, men tack vare mina vänner kommer det nog gå bra ändå. <3

har varit i vikinga i ett par timmar och gjort iordning inför dansbanskvällen. kanske därför jag är deppig också, för att jag vill vara där- ha det som förra året. men icke. ikväll kommer iaf mina sötnosar anna och malin och håller mig sällskap. vi ska ha tjejkväll, supermys! innan dess ska jag nog försöka hinna upp och gratta emma och johanna. grattis på er idag! och även grattis till Le Grek och Angelica. shosan, många som vill va födda på FN-dan märker jag?

anyway förlåt för ett supertrist inlägg, det kommer gladare sen. det här var bara ett litet break i det hela. see ya! 

Kommentarer
Postat av: julia

OHHH höstlov :-) me like!

2009-10-24 @ 16:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0