My dream is to fly over the rainbow

YOYOYO!
på tåget igår; lyssnade nog på heartache on the dancefloor minst fem ggr. känner mig taggish, you know riktigt taggish så fort jag hör den låten. ser fram emot, whenever wherever!

sitter just nu och lyssnar på den ultimata taggningsmusiken, bl.a Pakito såklart! ska bli riktigt jävla kul imorgon, trots att jag är nervös som satan! för er som inte vet är det hemmapremiär, och första gången jag spelar med A-laget just hemma. Om jag var nervös i lördags, vad kommer jag inte vara nu? Med massvis med människor som jag känner.. guuuud, jag får ont i magen!!

anyway, redovisning idag på IGU:n. jag måste säga att vi var riktigt duktiga! Annars hände det inte så mycket just idag, bara matte i två timmar. repetition, repetition. prov om en vecka, hoppas det går bra.

för övrigt är det rätt mycket plugg, håller just nu på med min recension av Seven på engelska. Jadu Julia, jag kan ju meddela att det blir waaay more than 300 ord.. jag är hopplös! men det blir nog bra det med, shohej!

Träning snart, först ska man till Fia och få lite behandling.


Kommentarer
Postat av: julia

illa jessica, illa ;-)

2009-10-08 @ 23:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0